خبرهای داغ:
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد

ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور/ پایگاه نوژه می‌تواند از محورهای اصلی فعالیت‌های فرهنگی همدان باشد  

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: باید بتوانیم فرهنگ اقتصاد دانش بنیان را در کشور به خصوص در بین جوانان همدان نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۰۳۰۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور/ پایگاه نوژه می‌تواند از محورهای اصلی فعالیت‌های فرهنگی همدان باشد به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سورنا ستاری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به نقش خطیر پایگاه نوژه همدان در جنگ تحمیلی اظهار داشت: پایگاه نوژه می‌تواند یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های فرهنگی همدان باشد که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان یک نرم افزار است و بر روی سخت‌افزار جای می‌گیرد، گفت: امروز دنیا به سمت فن آوری و تولید محصولات دانش بنیان حرکت می‌کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید بتوانیم فرهنگ اقتصاد دانش بنیان را در کشور به خصوص در بین جوانان همدان نهادینه کنیم، گفت: نفت خسارات بسیاری به کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران وارد کرد.

وی با تاکید بر اینکه توجه اقتصاد دانش بنیان به ذهن جوانان به عنوان یک سرمایه است، نه جیب آن‌ها، گفت: جامعه‌ای دانش بنیان است که افراد را به خاطر خود فرد، توانایی‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها بخواهد.

ستاری در ادامه با بیان اینکه دانشگاه‌های هر کشور و استانی محور توسعه محسوب می‌شود و باید حمایت شوند، گفت: بنابراین باید اثرات تعداد دانشجویان دانشگاه‌های یک استان را در بین مردم لمس کرد.

وی با بیان اینکه در فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان و علم و فن‌آوری باید، به گونه‌ای عمل کرد که اثرات دانش را در اقتصاد مشاهده کنیم، گفت: ظرفیت‌های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان همدان وجود دارد و تلاش می‌شود با تمام توان از طرح‌ها و برنامه‌های استان همدان در این زمینه حمایت و پشتیبانی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار